Be sure that nice really nice Then you’ll never be losing at dice Though you lose your heart once or twice

KPJ johor , follow up Dr Yudi . 1/2 hari merempat kt depan bilik Dr , dari pkul 8-12 p.m tggu si Yudi tomei ni smpai .pftt kaki aku mcm dah kena ketuk nan hammer , tak mcm sejuk kaku plak . sambil" menunggu aku merayap satu hospital tu . maen naik turun lif . asal lif terbukak org masuk senyum kat aku . kayy balas senyum kt org tu . then jejalan goyang la tgn ni sanasini en tuptup terrrrkena file nurse then jatuh kot ta silap . OhhhUmiiii.......takut kena marah nan nurse tu . tp tp nurse tu senyum je . hihik maaf kaka manis ^^ terus berjalan g tingkat demi tingkat . okay yg ni best tersesat kt tingkat 1 - bilik mayat ??? ohh alahai tuhan je tahu mata aku kuyu mcm mana takut taya ckp ah :) kayy senyum . pastu kan pastu cari topup tp kena caj 1ringgit . HOTakk lu mahal gila bunga lu --' tak jdy beli tpup then grak g toilet . cleaner ni sdg buat kerja , aku pndg jela sbb busan . then makcik tu amek kesempatan :( dy suruh aku tolong pgg kan pintu sbb pintu tu tak tercontrol bole terkunci sndry --' 15minit jgak kot dlm toilet tu buat amal jariah nan cleaner tu . sweet kan ? hik .g kat umi . tgok" umi + abah lekk je tido . alaa na bebual nan sape ni .okay duduk jap rilek kan badan then ade budak kecix age under 4y/o kott duk main depan aku lari ulang alik . na cepuk pun ada budak tu . huk .budak tu asal pndg aku dy senyum , aku pun dukung dy then kasut crocs dy terjatuh ,aku tunduk lah amek jap lagi bg kt dy suh pakai dy g ketuk pale aku nan kasut dy, ya allah elak aku humban je budak ni kebwh jmbatan kangg . aku letak budak tu aku g kt umi . tgok SI YUDI DA SIAP CHECK AYAH KITE . fuhh na je berlari ke kete ajak balik . sambil jalan otw na balik aku madah senyum LEBAR je asal org pndg . HAHA mampus ah excited pnya pasal na balik uma . sangap gila aku time tu .hik .tp kena tggu ubat , alahai penat . da siap sume tu smpai uma aku jerit ' PENATTTNYAAA HIDUP ' umi + abah dah buat muka :') hihik sorry lah ea . k terus tidur penat bhaiii SMILE BABY :D