Be sure that nice really nice Then you’ll never be losing at dice Though you lose your heart once or twice
hello peeps ^^ 
okay sorry tade pape na update act just na inform yg jarang guna FACEBOOK =.=' sedey kan ? cian tak ? cian laaaaa ! :'D ada sebab tertentu lerr .jap na list kan . byk doe , sorry kalau penat baca list tu .

  • trial menjelang SPM menanti
  • org tersayang pgg password + FB aku
k dah tu je . haa penat tak baca ? ala penat laaaaa ! HAHA okay dah . so nnty nmpak aku terpapar icon online tu rerajin ah tegor dodol ! mana tau alang2 aku ngh rindu kau ke time uh , untung kau kan . HAHA . and kat sini jgak aku na ucapkan SALAM RAMADHAN kengkawan ^^ ehem kalau boleh ucapla kat aku balik 'salam ramadhan' . hee maceh yayang . hoho pftttt -__- penat siot aku taip berjela ni . HAHA . haa salam undur diri dan selamat beramah dgn tawarih ;-D