Be sure that nice really nice Then you’ll never be losing at dice Though you lose your heart once or twice
1st day at school on june . tak besttt -,- bangun2 mak da bising .
umi : mandi mandi sekolah hari ini hari isnin bangun bangun adik dan kakcik !
aku : ( dgn muke toye keluar bilik + pndang bilik adik , dy ta bgun2 pun , jealous umi ta adil ta kejut adik mandi pun . haih )
umi : awal bgun ? mengantuk tak ? hehe
aku : ( hanya mampu tersenyum )
masuk toilet mndy breakfast siapsiap sume then tunggu dalam kete . eceyh belagok betoi ank baruah ni . ehee . tggu umi start enjin kete lombab amat . aku strt enjin then enjin serta merta hidup and sekali gus aku terperanjat plus lemah semangat sbb enjin tetibe kuat sgt ( act still mamai kot ) oh my tuhannn ! bila na habis sekolah ? :'(
aku : umiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! ( padahal mak aku kt sebelah aku da ,ehee )
umi : ( muka bengang marah terkejut -.- ) kenapa lah ?
aku : ngantuk la . sobsobs :(

sampai sekolah , duduk , pehh mengantuk sial -,-'' 20minit kemudian ckgu gtw yg aryny ade 'SEJENAK MEMBACA' shit lah ! rajin pulak aku na pndang buku pepagy buto ni -,-'' cikgucikgu ? cobalah memahami perasaan aku ni sikit >.<'' . then dpt buku utk di baca . shit lagi sekaly dpt buku BI ! ergh . bukak2 pasal novel ' THE PRINCESS LANGKAWI " alolo tweet nye .  selakselak tgok gmbar baca tak pun :) then tutup borakborak . HAHA . and then masuk kelas . pk dapat result pulak -.-'' first priod BI ckgu just bebel manjang smpai masa mampus . pastu dapat paper PERD :'( alahai umi ? sorry result teruk . pastu paper SIVIK ! oyeahh A wa kutip bhai :'D okay dah tamat sekolah . kayy sekolah aryny BOSAN -.-'' . smpai uma niat na tidur , tp tp anjing jiran baris ke 40 buat bising . tabole na lena . okay stop . aku na mandy :)) BYE